Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Koncepce managementu zákaznických řešení

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F17%3APU130206" target="_blank" >RIV/00216305:26510/17:PU130206 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Koncepce managementu zákaznických řešení

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Znatelným trendem v posledních letech nejen na B2B, ale stále častěji i na spotřebitelských trzích je rostoucí poptávka po individualizovaných produktech – řešeních zákaznických potřeb. Zatímco na B2B trzích se lze s individualizací produkce setkat relativně často, na spotřebitelských trzích se tento koncept dosud příliš neuplatňuje. Rychlý rozvoj výrobních a podpůrných technologií (především v oblasti ICT nástrojů) přináší stále více možností a pružnosti do výroby v mnoha odvětvích, což v blízké budoucnosti povede k rozšiřování možností tvorby individualizovaných řešení pro zákazníky. Cílem předložené habilitační práce je představení empirického modelu managementu zákaznických řešení (Customer Solutions Management, CSM), který vychází z dlouholeté zkušenosti v evropském sektoru strojírenství. Tato zkušenost je dále podpořena a zdokumentována provedeným kvalitativním výzkumem formou případových studií. Výzkum proběhl v pěti evropských společnostech ze sektoru strojírenství. Jednotlivé podniky zastáva

  • Název v anglickém jazyce

    Customer Solutions Management Concept

  • Popis výsledku anglicky

    There can be seen growing demand for customized solution offers prepared by companies on both B2B and B2C markets. While this approach is well developed in some B2B sectors it is not that often in majority of B2C markets. Rapid technology development within past years gives more and more possibilities to increase production flexibility in more and more production sectors. This will lead in increasing level of product customization shortly. Purpose of this habilitation theses is to introduce an empirical model of Customer Solutions Management that has been created based on long term experience in machine building sector within European Union. The experience is documented by qualitative case study research performed in five European companies involved in product supply chain within the machine building sector from component production through distribution to machine building. Selected companies represent range of sizes from large global corporation to micro business. The research was performed in period

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů