The Quality of Services Provided to Customers in zhe B2B Market with Chemical Industry Products
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F17%3A39910733" target="_blank" >RIV/00216275:25310/17:39910733 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://dx.doi.org/10.5593/sgmsocial2017/15/S05.132" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5593/sgmsocial2017/15/S05.132</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5593/sgmsocial2017/15/S05.132" target="_blank" >10.5593/sgmsocial2017/15/S05.132</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The Quality of Services Provided to Customers in zhe B2B Market with Chemical Industry Products
Popis výsledku v původním jazyce
This paper specifies, on the basis of research outcomes and a primary survey, applied service quality indicators and service quality standards in the B2B market with selected chemical products. Finally, it specifies the importance of individual service quality parameters and the factors affecting it from the point of view of the service providers. The research was conducted using the method of personal interviewing of selected managers responsible for providing customer services at a selected chemical company. The benefits of the paper can particularly be seen in identification of the quality parameters of services that are important for customers in the chemical industry and that can significantly contribute to creation and maintenance of the customer satisfaction and loyalty in this market.
Název v anglickém jazyce
The Quality of Services Provided to Customers in zhe B2B Market with Chemical Industry Products
Popis výsledku anglicky
This paper specifies, on the basis of research outcomes and a primary survey, applied service quality indicators and service quality standards in the B2B market with selected chemical products. Finally, it specifies the importance of individual service quality parameters and the factors affecting it from the point of view of the service providers. The research was conducted using the method of personal interviewing of selected managers responsible for providing customer services at a selected chemical company. The benefits of the paper can particularly be seen in identification of the quality parameters of services that are important for customers in the chemical industry and that can significantly contribute to creation and maintenance of the customer satisfaction and loyalty in this market.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Modern Science Conference Proceedings. Book 1, Vol. V : Business and Management
ISBN
978-619-7408-17-1
ISSN
2367-5659
e-ISSN
neuvedeno
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
"1053 "-1060
Název nakladatele
STEF92 Technology Ltd.
Místo vydání
Sofie
Místo konání akce
Albena
Datum konání akce
24. 8. 2017
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—