Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Quality of Services Provided to Customers in zhe B2B Market with Chemical Industry Products

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F17%3A39910733" target="_blank" >RIV/00216275:25310/17:39910733 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.5593/sgmsocial2017/15/S05.132" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5593/sgmsocial2017/15/S05.132</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5593/sgmsocial2017/15/S05.132" target="_blank" >10.5593/sgmsocial2017/15/S05.132</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Quality of Services Provided to Customers in zhe B2B Market with Chemical Industry Products

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper specifies, on the basis of research outcomes and a primary survey, applied service quality indicators and service quality standards in the B2B market with selected chemical products. Finally, it specifies the importance of individual service quality parameters and the factors affecting it from the point of view of the service providers. The research was conducted using the method of personal interviewing of selected managers responsible for providing customer services at a selected chemical company. The benefits of the paper can particularly be seen in identification of the quality parameters of services that are important for customers in the chemical industry and that can significantly contribute to creation and maintenance of the customer satisfaction and loyalty in this market.

  • Název v anglickém jazyce

    The Quality of Services Provided to Customers in zhe B2B Market with Chemical Industry Products

  • Popis výsledku anglicky

    This paper specifies, on the basis of research outcomes and a primary survey, applied service quality indicators and service quality standards in the B2B market with selected chemical products. Finally, it specifies the importance of individual service quality parameters and the factors affecting it from the point of view of the service providers. The research was conducted using the method of personal interviewing of selected managers responsible for providing customer services at a selected chemical company. The benefits of the paper can particularly be seen in identification of the quality parameters of services that are important for customers in the chemical industry and that can significantly contribute to creation and maintenance of the customer satisfaction and loyalty in this market.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Modern Science Conference Proceedings. Book 1, Vol. V : Business and Management

  • ISBN

    978-619-7408-17-1

  • ISSN

    2367-5659

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    "1053 "-1060

  • Název nakladatele

    STEF92 Technology Ltd.

  • Místo vydání

    Sofie

  • Místo konání akce

    Albena

  • Datum konání akce

    24. 8. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku