Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Assessment of provided service quality in B2B market from the manufacturer´s perspective

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F19%3A39913320" target="_blank" >RIV/00216275:25310/19:39913320 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://hdl.handle.net/10195/74691" target="_blank" >https://hdl.handle.net/10195/74691</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Assessment of provided service quality in B2B market from the manufacturer´s perspective

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The quality of provided services relating to the product is considered one of the most important elements of development and sustaining effective and successful relationships within supply systems and a key factor of corporate competitiveness in the B2B market. The paper deals with targeted literature review that is focused on current concept of customer services mainly in B2B market, as well as on the interpretation and definition of service quality and on the way of its assessment using INDSERV tool. On the basis of a comparison of the outcomes of a targeted literature review and an analysis of creation of supplier’s assessment by the a selected manufacturer of non-woven textiles for the automotive industry, the paper identifies the deciding criterions used for assessing service quality provided by suppliers from a manufacture´s perspective.

  • Název v anglickém jazyce

    Assessment of provided service quality in B2B market from the manufacturer´s perspective

  • Popis výsledku anglicky

    The quality of provided services relating to the product is considered one of the most important elements of development and sustaining effective and successful relationships within supply systems and a key factor of corporate competitiveness in the B2B market. The paper deals with targeted literature review that is focused on current concept of customer services mainly in B2B market, as well as on the interpretation and definition of service quality and on the way of its assessment using INDSERV tool. On the basis of a comparison of the outcomes of a targeted literature review and an analysis of creation of supplier’s assessment by the a selected manufacturer of non-woven textiles for the automotive industry, the paper identifies the deciding criterions used for assessing service quality provided by suppliers from a manufacture´s perspective.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    CLC 2018 - Conference Proceedings

  • ISBN

    978-80-87294-88-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    890-895

  • Název nakladatele

    TANGER, spol. s r.o.

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    3. 12. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    000563511600136