E-government II.díl
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25410%2F03%3A00000659" target="_blank" >RIV/00216275:25410/03:00000659 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
E-government II.díl
Popis výsledku v původním jazyce
Úkolem zavedení el. služeb ve státní správě je její zefektivnění a zkvalitnění služeb pro podnikatelský sektor.
Název v anglickém jazyce
E-government II.part
Popis výsledku anglicky
The aim of implementation of electronic services in the public administration is to provide more quality and more effecient services for the privat sector.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2003
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Marketing magazine
ISSN
1211-7315
e-ISSN
—
Svazek periodika
Neuveden
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
40-41
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—