Marketing služeb
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F04%3A8894" target="_blank" >RIV/60460709:41110/04:8894 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketing služeb
Popis výsledku v původním jazyce
Marketing služeb se stále více dostává do popředí zájmu odborné veřejnosti. Důvodem je rostoucí podíl služeb na HDP ve vyspělých ekonomikách. Kapitola se zabývá specifiky marketingu služeb a problematikou kvality služeb.
Název v anglickém jazyce
Services marketing (chapter 9)
Popis výsledku anglicky
A services marketing comes still more and more in forefront of interest of marketing experts. The reason for this development is increasing share of services production in GDP in advanced economics. This chapter is oriented toward specifics of services marketing and the question of services quality.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Marketing podle trhů
ISBN
80-86851-02-08
Počet stran výsledku
22
Strana od-do
113-134
Počet stran knihy
—
Název nakladatele
Alfa Publishing
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—