Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Distribuční politika finančních služeb

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F08%3A%230000215" target="_blank" >RIV/47813059:19520/08:#0000215 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Distribuční politika finančních služeb

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem příspěvku je popsat specifické vlastnosti marketingu finančních služeb se zaměřením na distribuci jako na jeden z prvků marketingového mixu služeb "7P". Autor příspěvku se snaží vytvořit novou teoretickou koncepci marketingu finančních služeb, která vychází z klasického marketingu služeb. Hlavním záměrem toho příspěvku je definovat finanční produkt (službu) a stanovit jeho specifika, dále blíže specifikovat distribuci finančních služeb, popsat dva základní typy finančního trhu (B2B, B2C) a stanovit typické rysy přímých a nepřímých distribučních kanálů v oblasti finančních služeb. Příspěvek také poukazuje na aktuální trendy v oblasti distribuce finančních služeb, které se týkají technologické distribuce, mobilních finančních poboček, merchandisingu a POP/POS nástrojů.

  • Název v anglickém jazyce

    The Distributive Policy of the Financial Services

  • Popis výsledku anglicky

    This paper focuses on the description of the specific features of financial services marketing with emphasis on the distribution which is the element of services marketing mix ("7Ps"). The author tries to form a new theoretical conception of financial marketing services which is based on the traditional services marketing. The main objective of this paper is to define the financial service and its specific characteristics, to mention the financial distribution system, the customers of the main financialmarkets (B2C, B2B) and the types of direct and indirect distribution channels. It is also important to point out the technological distribution which is a new and very popular trend related to financial services sale. This paper especially deals with the increasing importance of the financial branches atmosphere and features - the physical evidence (merchandising, POP materials, mobile branches, bank kiosks, etc. are implemented into practise by financial institutions more and more).

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Acta academica karviniensia

  • ISSN

    1212-415X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2008

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus