Distribuční politika finančních služeb
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F08%3A%230000215" target="_blank" >RIV/47813059:19520/08:#0000215 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Distribuční politika finančních služeb
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem příspěvku je popsat specifické vlastnosti marketingu finančních služeb se zaměřením na distribuci jako na jeden z prvků marketingového mixu služeb "7P". Autor příspěvku se snaží vytvořit novou teoretickou koncepci marketingu finančních služeb, která vychází z klasického marketingu služeb. Hlavním záměrem toho příspěvku je definovat finanční produkt (službu) a stanovit jeho specifika, dále blíže specifikovat distribuci finančních služeb, popsat dva základní typy finančního trhu (B2B, B2C) a stanovit typické rysy přímých a nepřímých distribučních kanálů v oblasti finančních služeb. Příspěvek také poukazuje na aktuální trendy v oblasti distribuce finančních služeb, které se týkají technologické distribuce, mobilních finančních poboček, merchandisingu a POP/POS nástrojů.
Název v anglickém jazyce
The Distributive Policy of the Financial Services
Popis výsledku anglicky
This paper focuses on the description of the specific features of financial services marketing with emphasis on the distribution which is the element of services marketing mix ("7Ps"). The author tries to form a new theoretical conception of financial marketing services which is based on the traditional services marketing. The main objective of this paper is to define the financial service and its specific characteristics, to mention the financial distribution system, the customers of the main financialmarkets (B2C, B2B) and the types of direct and indirect distribution channels. It is also important to point out the technological distribution which is a new and very popular trend related to financial services sale. This paper especially deals with the increasing importance of the financial branches atmosphere and features - the physical evidence (merchandising, POP materials, mobile branches, bank kiosks, etc. are implemented into practise by financial institutions more and more).
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Acta academica karviniensia
ISSN
1212-415X
e-ISSN
—
Svazek periodika
2008
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
13
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—