Marketingová specifika finančního produktu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F08%3A%230000216" target="_blank" >RIV/47813059:19520/08:#0000216 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketingová specifika finančního produktu
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se věnuje specifickým rysům marketingu finančních služeb se zaměřením na první proměnnou marketingového mixu finančních služeb "7P", a to finanční produkt. Snahou autora je vytvořit nový teoretický základ pro marketing finančních služeb, kterývychází z koncepce tradičního marketingu služeb. Příspěvek si klade za prioritní cíl definovat finanční produkt a jeho specifické vlastnosti, popsat způsob klasifikace finančních produktů z různých hledisek. Klasifikaci dovršuje produktový mix, který člení portfolio produktů do základních kategorií jako je hloubka a šířka produktové řady. Důraz je kladen na problematiku křížového prodeje, což je současným záměrem všech producentů finančních služeb. S finančním produktem se pojí také problematika životního cyklu, modifikace a inovace, vývoj a zavádění nových produktů, která je rovněž zmíněna. Teoretický výklad je doplněn konkrétními příklady včetně výsledků soutěže Zlatá koruna 2008 o nejlepší finanční produkt v ČR.
Název v anglickém jazyce
The Marketing Specific Features of the Financial Service
Popis výsledku anglicky
This paper focuses on the description of the specific features of financial services marketing with emphasis on the first element of marketing mix ("7Ps"), the financial product. The author tries to form a new theoretical conception of financial marketing services which is based on the traditional services marketing. The main objective of this paper is to define the financial product and its specific characteristics, to mention the financial product classification and financial product mix. It is also important to point out cross-selling which is a new trend related to financial services sale. The financial product is also related to the issue of the life cycle, modification, innovation, development and introduction to the market. The theoretical conception of financial marketing services is supplemented with practical examples.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Doktorandská konfrence OPF Karviná
ISBN
978-80-7248-504-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
—
Název nakladatele
Slezká univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Místo vydání
Karviná
Místo konání akce
Karviná
Datum konání akce
1. 1. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—