Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketingová specifika finančního produktu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F08%3A%230000216" target="_blank" >RIV/47813059:19520/08:#0000216 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Marketingová specifika finančního produktu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se věnuje specifickým rysům marketingu finančních služeb se zaměřením na první proměnnou marketingového mixu finančních služeb "7P", a to finanční produkt. Snahou autora je vytvořit nový teoretický základ pro marketing finančních služeb, kterývychází z koncepce tradičního marketingu služeb. Příspěvek si klade za prioritní cíl definovat finanční produkt a jeho specifické vlastnosti, popsat způsob klasifikace finančních produktů z různých hledisek. Klasifikaci dovršuje produktový mix, který člení portfolio produktů do základních kategorií jako je hloubka a šířka produktové řady. Důraz je kladen na problematiku křížového prodeje, což je současným záměrem všech producentů finančních služeb. S finančním produktem se pojí také problematika životního cyklu, modifikace a inovace, vývoj a zavádění nových produktů, která je rovněž zmíněna. Teoretický výklad je doplněn konkrétními příklady včetně výsledků soutěže Zlatá koruna 2008 o nejlepší finanční produkt v ČR.

  • Název v anglickém jazyce

    The Marketing Specific Features of the Financial Service

  • Popis výsledku anglicky

    This paper focuses on the description of the specific features of financial services marketing with emphasis on the first element of marketing mix ("7Ps"), the financial product. The author tries to form a new theoretical conception of financial marketing services which is based on the traditional services marketing. The main objective of this paper is to define the financial product and its specific characteristics, to mention the financial product classification and financial product mix. It is also important to point out cross-selling which is a new trend related to financial services sale. The financial product is also related to the issue of the life cycle, modification, innovation, development and introduction to the market. The theoretical conception of financial marketing services is supplemented with practical examples.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Doktorandská konfrence OPF Karviná

  • ISBN

    978-80-7248-504-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Slezká univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

  • Místo vydání

    Karviná

  • Místo konání akce

    Karviná

  • Datum konání akce

    1. 1. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku