Úvod do managementu a marketingu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25410%2F07%3A00005259" target="_blank" >RIV/00216275:25410/07:00005259 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Introduction to Management and Marketing
Popis výsledku v původním jazyce
The book deals with the information about basic principles of management and marketing. The histiry of management, managerial methods, the main managerial functions, key features of strategic management, the management of change as well as manager´s personality are explained in the first part of the book. The second part of the book deals with principles of marketing. The sigbificance of marketing for the contemporary management is underlined.
Název v anglickém jazyce
Introduction to Management and Marketing
Popis výsledku anglicky
The book deals with the information about basic principles of management and marketing. The histiry of management, managerial methods, the main managerial functions, key features of strategic management, the management of change as well as manager´s personality are explained in the first part of the book. The second part of the book deals with principles of marketing. The sigbificance of marketing for the contemporary management is underlined.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7041-849-9
Počet stran knihy
170
Název nakladatele
Gaudeamus
Místo vydání
Hradec Králové
Kód UT WoS knihy
—