Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Úvod do managementu a marketingu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25410%2F07%3A00005259" target="_blank" >RIV/00216275:25410/07:00005259 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Introduction to Management and Marketing

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The book deals with the information about basic principles of management and marketing. The histiry of management, managerial methods, the main managerial functions, key features of strategic management, the management of change as well as manager´s personality are explained in the first part of the book. The second part of the book deals with principles of marketing. The sigbificance of marketing for the contemporary management is underlined.

  • Název v anglickém jazyce

    Introduction to Management and Marketing

  • Popis výsledku anglicky

    The book deals with the information about basic principles of management and marketing. The histiry of management, managerial methods, the main managerial functions, key features of strategic management, the management of change as well as manager´s personality are explained in the first part of the book. The second part of the book deals with principles of marketing. The sigbificance of marketing for the contemporary management is underlined.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7041-849-9

  • Počet stran knihy

    170

  • Název nakladatele

    Gaudeamus

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Kód UT WoS knihy