Regionální a mezinárodní marketing
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25410%2F03%3A00000676" target="_blank" >RIV/00216275:25410/03:00000676 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Regionální a mezinárodní marketing
Popis výsledku v původním jazyce
Kniha pojednává o využívání zásad regionálního marketingu v regionální politice členských států EU a ČR. Ve druhé části napsané ing. Kalou jsou objasněny hlavní zásady mezinárodního marketingu.
Název v anglickém jazyce
Regional and International Marketing
Popis výsledku anglicky
The book deals with the utilisation of regional marketing principles in the concept of the Eu member states as well as the Czech Republic. The main principles of international marketing are explained in the second part written by ing. Kala.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2003
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
80-7041-929-6
Počet stran knihy
97
Název nakladatele
Gaudeamus Hradec Králové
Místo vydání
Hradec Králové
Kód UT WoS knihy
—