Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Co je to marketing?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00107489" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00107489 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Co je to marketing?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek stručně vymezuje podstatu marketingu. Ze základních marketingových nástrojů si všímá marketingového výzkumu a marketingového mixu. Přínos marketingového výzkumu pro marketingové řízení je ilustrován na příkladu sondy o návštěvnících obchodně -zábavního centra Olympia v Brně Modřicích

  • Název v anglickém jazyce

    What is marketing?

  • Popis výsledku anglicky

    The paper briefly defines the principles of marketing. It focuses on marketing research and marketing mix as basic tools of marketing. The contribution of marketing research for marketing directing is ilustrated by examining the sample of shopping centrevisitors -- the visitors of shopping centre Olympia, Brno -- Modřice.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Studijní opory pro posluchače Univerzity třetího věku : I. ročník

  • ISBN

    978-80-7375-029-9

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

    19-21

  • Počet stran knihy

  • Název nakladatele

    Mendelova zemědělská a lesnická univerzita

  • Místo vydání

    V Brně

  • Kód UT WoS kapitoly