Co je to marketing?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00107489" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00107489 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Co je to marketing?
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek stručně vymezuje podstatu marketingu. Ze základních marketingových nástrojů si všímá marketingového výzkumu a marketingového mixu. Přínos marketingového výzkumu pro marketingové řízení je ilustrován na příkladu sondy o návštěvnících obchodně -zábavního centra Olympia v Brně Modřicích
Název v anglickém jazyce
What is marketing?
Popis výsledku anglicky
The paper briefly defines the principles of marketing. It focuses on marketing research and marketing mix as basic tools of marketing. The contribution of marketing research for marketing directing is ilustrated by examining the sample of shopping centrevisitors -- the visitors of shopping centre Olympia, Brno -- Modřice.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Studijní opory pro posluchače Univerzity třetího věku : I. ročník
ISBN
978-80-7375-029-9
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
19-21
Počet stran knihy
—
Název nakladatele
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita
Místo vydání
V Brně
Kód UT WoS kapitoly
—