Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketingový výzkum uplatnění umělých kameniv na trhu ČR

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26232511%3A_____%2F09%3ACVVP0019" target="_blank" >RIV/26232511:_____/09:CVVP0019 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Public opinion research on building materials based on SEP

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Marketing research on possibilities of artificial aggregate utilization on the market in the Czech Republic was made in 2008. Pre-research was worked on base of secondary data gained from distribution census. The database of producers and building materials customers was worked out in case of primary marketing research. Public opinion research on building materials based on SEP was made during last research period. The research was made on a random sample from special interest group on utilization of building materials. The informants were asked in front of shops and shopping centres selling building materials (Hornbach, Bauhaus, Baumax building materials outlets).

  • Název v anglickém jazyce

    Public opinion research on building materials based on SEP

  • Popis výsledku anglicky

    Marketing research on possibilities of artificial aggregate utilization on the market in the Czech Republic was made in 2008. Pre-research was worked on base of secondary data gained from distribution census. The database of producers and building materials customers was worked out in case of primary marketing research. Public opinion research on building materials based on SEP was made during last research period. The research was made on a random sample from special interest group on utilization of building materials. The informants were asked in front of shops and shopping centres selling building materials (Hornbach, Bauhaus, Baumax building materials outlets).

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JN - Stavebnictví

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1M06007" target="_blank" >1M06007: Centrum výzkumu integrovaného systému využití vedlejších produktů z těžby, úpravy a zpracování energetických surovin</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    XIIIth international conference Ecology and new building materials and products

  • ISBN

    978-80-254-4447-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Výzkumný ústav stavebních hmot

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Telč

  • Datum konání akce

    1. 1. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku