Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Proměny chování zákazníků v nákupních centrech

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F05%3A00008674" target="_blank" >RIV/62156489:43110/05:00008674 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Proměny chování zákazníků v nákupních centrech

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek si všímá současných proměn chování zákazníků v České republice ovlivněných rozšiřující se nabídkou hypermarketů. Jedná se o sekundární analýzu celostátních, reprezentativních výzkumů marketingových agentur INCOMA Research + GfK Praha. Ukazuje se, že zejména mladí lidé spojují nákupy s nabídkou zábavy v těchto centrech a s trávením volného času.

  • Název v anglickém jazyce

    The Changes of consumer behaviour in the shopping centres

  • Popis výsledku anglicky

    The paper is oriented to the contemporary changes of consumer behaivour in the Czech Republic influenced by broader offer of hypermarkets. It was used the secondary analysis of the nationwide, representative marketing research results conducted by the marketing agencies INCOMA Research and GfK Prague. Special attention was devoted to the segment of young people. They combine shopping with entertaitment and leisure in new shopping centres.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F04%2F2112" target="_blank" >GA402/04/2112: Změny chování obchodní sféry vyvolané transformací ekonomiky a novými spotřebitelskými trendy</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník z mezinárodní vědecké konference Firma a konkurenční prostředí 2005

  • ISBN

    80-7302-078-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    28-32

  • Název nakladatele

    PEF MZLU v Brně

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    7. 3. 2005

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku