Logistika a marketing v dodavatelských řetězcích
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461373%3A22340%2F04%3A00011041" target="_blank" >RIV/60461373:22340/04:00011041 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Logistika a marketing v dodavatelských řetězcích
Popis výsledku v původním jazyce
Současný stav v marketingu a logistice při nabízení služeb zákazníkům.Hlavní příčiny problémů spojených s implementací marketingových a logistických principů v řízení firem. Strategická role logistiky. Zaměření logistiky na řízení metriálového toku.
Název v anglickém jazyce
Logistics and Marketing in Supply Chains
Popis výsledku anglicky
Main reasons of problems with integrated logistical and marketing principles implementation in corporate management. Targeting of logistics to total material flow management. ECR, JiT and QR managerial methods and their requirements on marketing and logi
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Logistika
ISSN
1211-0957
e-ISSN
—
Svazek periodika
10
Číslo periodika v rámci svazku
7,8
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
48-49
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—