Marketing a logistika v dodavatelských řetězcích
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461373%3A22340%2F04%3A00011051" target="_blank" >RIV/60461373:22340/04:00011051 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketing a logistika v dodavatelských řetězcích
Popis výsledku v původním jazyce
Hlavní příčiny problémů spojených s implementací marketingových a logistických principů v řízení firem při poskytování služeb zákazníkům.Role marketingových a logistických manažerů při implementaci ECR, JIT a QR .
Název v anglickém jazyce
Marketing and Logistics in Supply Chains Managements
Popis výsledku anglicky
Main problems with integrated logistical and marketing principles implementation in corporate management in customer services offering. Role of marketing and logistical managers in ECR, JiT and QR .
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Marketing a komunikace
ISSN
1211-5622
e-ISSN
—
Svazek periodika
14
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
21-24
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—