Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Předmět Základy algoritmizace na Fakultě ekonomicko-správní Univerzity Pardubice

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25410%2F09%3A00009151" target="_blank" >RIV/00216275:25410/09:00009151 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Předmět Základy algoritmizace na Fakultě ekonomicko-správní Univerzity Pardubice

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Předmět Základy algoritmizace je nabízen studentům prvního ročníku, konkrétně v letním semestru. V současné době je cílem předmětu seznámit studenty se základními pojmy z oblasti analýzy a návrhu algoritmů a naučit je pracovat s vývojovými diagramy na vybraných úlohách. Tento cíl by měl zůstat i nadále, problémem je spíše to, jakým způsobem jej rozšířit o další problematiku tak, aby předmět byl přístupný rozličným skupinám studentů, jak je vyučován. Článek se tedy věnuje současnému stavu výuky v předmětu a také dalším možnostem výuky. Cílem článku je rozpoutat diskusi na téma výběru vhodných nástrojů pro výuku předmětu Základy algoritmizace.

  • Název v anglickém jazyce

    The Subject of Basics of Algorithms on Faculty of Economic and Administration of University of Pardubice

  • Popis výsledku anglicky

    The Subject Basics algorithms is offered to students of the first year, particularly in the summer semester. At present, the aim of the course is to familiarise students with the basic concepts of analysis and design of algorithms and to teach students to work with the flow diagrams of selected tasks. This objective should remain; the problem is rather how to expand the subject with other issues, so that the subject was open to different groups of students, as is taught. This paper is devoted to the state of teaching in the subject as well as other teaching opportunities of the subject. The aim of the paper is to trigger debate on the selection of appropriate tools for teaching the subject.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník abstraktů z mezinárodní odborné pedagogicky zaměřené konference Informatika XXII/2009

  • ISBN

    978-80-7302-152-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Konvoj, spol. s r.o.

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Luhačovice

  • Datum konání akce

    21. 1. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku