Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Development of programming capabilities inspired by foreign language teaching

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18470%2F15%3A50003499" target="_blank" >RIV/62690094:18470/15:50003499 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877042815001342" target="_blank" >http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877042815001342</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.01.104" target="_blank" >10.1016/j.sbspro.2015.01.104</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Development of programming capabilities inspired by foreign language teaching

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Education of subjects related with computer science is from the perspective of other for centuries taught subjects, still in its infancy. Let us consider, for example, a teaching method aimed at developing algorithmic thinking of students. Even nowadaysthis area is still the subject of extensive discussions and teachers are looking for different ways how to access it to students. As the ability to create algorithms is the cornerstone to understand syntax and semantics of programming languages, it is obvious that a deeper look into learning a language can provide stimulating and interesting ideas for teaching algorithms.

  • Název v anglickém jazyce

    Development of programming capabilities inspired by foreign language teaching

  • Popis výsledku anglicky

    Education of subjects related with computer science is from the perspective of other for centuries taught subjects, still in its infancy. Let us consider, for example, a teaching method aimed at developing algorithmic thinking of students. Even nowadaysthis area is still the subject of extensive discussions and teachers are looking for different ways how to access it to students. As the ability to create algorithms is the cornerstone to understand syntax and semantics of programming languages, it is obvious that a deeper look into learning a language can provide stimulating and interesting ideas for teaching algorithms.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Procedia - social and behavioral sciences

  • ISBN

  • ISSN

    1877-0428

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    172 - 177

  • Název nakladatele

    Elsevier

  • Místo vydání

    Amsterdam

  • Místo konání akce

    Kyrenia-Cyprus

  • Datum konání akce

    22. 10. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku