Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

K MOŽNOSTEM POJETÍ INFORMAČNÍ VÝCHOVY NA 1. STUPNI ZŠ

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F11%3A10224235" target="_blank" >RIV/61989592:15410/11:10224235 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    K MOŽNOSTEM POJETÍ INFORMAČNÍ VÝCHOVY NA 1. STUPNI ZŠ

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek je věnován problematice volby pojetí výuky vzdělávací oblasti Informační a komunikační technologie realizované na 1. stupni ZŠ. Akcentován je přístup, ve kterém je počítač ve výuce zařazen jako jeden z řady materiálních didaktických prostředků,umožňujících integraci prvků informačních a komunikačních technologií do výuky, podporující i realizaci projektové výuky. K cílům takto realizované výuky náleží mj. vytvoření a rozvoj žákovských schopností algoritmizace a technického myšlení (na jejichvěku a schopnostem přiměřené úrovni), vše se záměrem budování předpokladů pro jejich budoucí zájem o technické a přírodovědné vyučovací předměty na 2. stupni ZŠ a k případné odpovídající volbě budoucí profesní orientace.

  • Název v anglickém jazyce

    POSSIBLE CONCEPT OF INFORMATION EDUCATION IN YEARS 1 TO 5 OF BASIC SCHOOL

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with problems of choosing the concept of teaching the area of Information and Communication Technology in years 1 to 5 at basic school. Emphasis is put on the approach where the computer is one of the many material didactic aids used inthe lessons which enables integrating the parts of information and communication technologies in teaching and supports project teaching as well. The aim of such methods of teaching is for example establishing and development of students' ability of algorithms and technical thinking (adequate to their age and abilities). Everything happens with the aim of building prerequisits of their interest in technical and natural history subjects in years 6 to 9 of basic school and possible choice of their future career.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Informatika v škole

  • ISSN

    1335-616X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2011

  • Číslo periodika v rámci svazku

    38

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    45-50

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus