Faktory ovlivňující kupní chování spotřebitelů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25410%2F09%3A00009200" target="_blank" >RIV/00216275:25410/09:00009200 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Faktory ovlivňující kupní chování spotřebitelů
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá problematikou chování spotřebitelů. To znamená, jak spotřebitelé rozhodují v rámci spotřeby a jaké faktory ovlivňují spotřebitele v během rozhodovacího procesu.
Název v anglickém jazyce
Factors Influencing Consumers Purchase Behavior
Popis výsledku anglicky
The article deals with consumer behaviour problems. It means how consumer make decisions in the scope of consumption and what factors are consumer influenced by in his decision-making process.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference Aktuální manažerské a marketingové trendy v teorii a praxi 2008
ISBN
978-80-7395-185-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
—
Název nakladatele
Univerzita Pardubice
Místo vydání
Pardubice
Místo konání akce
Pardubice
Datum konání akce
17. 10. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—