Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Spotřební chování

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00112913" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00112913 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Spotřební chování

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zbývá problémem spotřebitelského chování. To znamená jak spotřebitel (jednotlivec či skupina) dělá svá rozhodnutí o spotřebě a jakými faktory je ovlivněn při rozhodování. Část článku také prezentuje výsledky rozsáhlého výzkumu spotřebitelskéhochování domácností realizivaného Ústavem marketingu a obchodu PEF MZLU vBrně.

  • Název v anglickém jazyce

    Consumer behaviour

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with consumer behaviour problems. It means how consumer (individual or consumer group) makes decisions in the scope of consumption and what factors is he influenced by in his decision-making process. Part of the article represents alsoresults of extensive research of household consumer behaviour realized by the Department of Marketing and Trade, Faculty of Business and Economy in Brno.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    RESEARCH REPORT 2. Aktuální problémy teorie a praxe v ekonomice

  • ISBN

    978-80-7395-005-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    100-105

  • Název nakladatele

    Univerzita Pardubice

  • Místo vydání

    Pardubice

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku