Spotřební chování
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00112913" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00112913 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Spotřební chování
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zbývá problémem spotřebitelského chování. To znamená jak spotřebitel (jednotlivec či skupina) dělá svá rozhodnutí o spotřebě a jakými faktory je ovlivněn při rozhodování. Část článku také prezentuje výsledky rozsáhlého výzkumu spotřebitelskéhochování domácností realizivaného Ústavem marketingu a obchodu PEF MZLU vBrně.
Název v anglickém jazyce
Consumer behaviour
Popis výsledku anglicky
The article deals with consumer behaviour problems. It means how consumer (individual or consumer group) makes decisions in the scope of consumption and what factors is he influenced by in his decision-making process. Part of the article represents alsoresults of extensive research of household consumer behaviour realized by the Department of Marketing and Trade, Faculty of Business and Economy in Brno.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
RESEARCH REPORT 2. Aktuální problémy teorie a praxe v ekonomice
ISBN
978-80-7395-005-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
100-105
Název nakladatele
Univerzita Pardubice
Místo vydání
Pardubice
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—