Význam značky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F06%3A00087789" target="_blank" >RIV/62156489:43110/06:00087789 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Význam značky
Popis výsledku v původním jazyce
Článek má přiblížit čtenáři význam značky. Stěžejní částí tohoto příspěvku je pak prezentace a zhodnocení výsledků marketingového výzkumu spotřebitelského chování českých domácností. Zaměřuje se na hodnocení významnosti značky respondenty v určité hodnotící škále. Výsledky umožní lépe pochopit vztah mezi značkou a nákupním chováním spotřebitelů.
Název v anglickém jazyce
The Value of a Brand
Popis výsledku anglicky
The aim of the article is to describe the value of a brand. The article focuses on presentation and evaluation of marketing research of consumer behaviour of Czech family. With emphasis on evaluation of value of brands. The result can help to understandthe relation between brand and consumers' decision making.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie Medzinárodné vedecké dni 2006
ISBN
80-8069-704-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
1-8
Název nakladatele
Slovenská poĺnohospodárska univerzita v Nitre
Místo vydání
Nitra
Místo konání akce
Nitra
Datum konání akce
17. 5. 2006
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—