Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Význam značky na trhu nápojů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F05%3A00005346" target="_blank" >RIV/62156489:43110/05:00005346 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Význam značky na trhu nápojů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek má přiblížit čtenáři význam značky na trhu nápojů. Stěžejní částí tohoto příspěvku je pak prezentace a zhodnocení výsledků marketingového výzkumu trhu s potravinami. Zaměřuje se na hodnocení významnosti značky respondenty v určité hodnotící škále.Výsledky čtenáři umožní lépe pochopit vztah mezi značkou a nákupním chováním spotřebitelů.

  • Název v anglickém jazyce

    The value of a brand on the market of beverages

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the article is to describe the value of a brand on the market of beverages. The article focuses on presentation and evaluation of marketing research of foodstuff market. Whith emphasis on evaluation of value of brands. The result can help to understand the relation between brand and consumers' decision making.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F04%2F2112" target="_blank" >GA402/04/2112: Změny chování obchodní sféry vyvolané transformací ekonomiky a novými spotřebitelskými trendy</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Firma a konkurenční prostředí 2005. Odborná sdělení. Svazek 1

  • ISBN

    80-7302-103-X

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    166-174

  • Název nakladatele

    Konvoj

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    3. 3. 2005

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku