Význam značky na trhu nápojů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F05%3A00005346" target="_blank" >RIV/62156489:43110/05:00005346 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Význam značky na trhu nápojů
Popis výsledku v původním jazyce
Článek má přiblížit čtenáři význam značky na trhu nápojů. Stěžejní částí tohoto příspěvku je pak prezentace a zhodnocení výsledků marketingového výzkumu trhu s potravinami. Zaměřuje se na hodnocení významnosti značky respondenty v určité hodnotící škále.Výsledky čtenáři umožní lépe pochopit vztah mezi značkou a nákupním chováním spotřebitelů.
Název v anglickém jazyce
The value of a brand on the market of beverages
Popis výsledku anglicky
The aim of the article is to describe the value of a brand on the market of beverages. The article focuses on presentation and evaluation of marketing research of foodstuff market. Whith emphasis on evaluation of value of brands. The result can help to understand the relation between brand and consumers' decision making.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F04%2F2112" target="_blank" >GA402/04/2112: Změny chování obchodní sféry vyvolané transformací ekonomiky a novými spotřebitelskými trendy</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Firma a konkurenční prostředí 2005. Odborná sdělení. Svazek 1
ISBN
80-7302-103-X
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
166-174
Název nakladatele
Konvoj
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
3. 3. 2005
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—