Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Atributy značky a možnosti jejich zkoumání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F04%3A00010370" target="_blank" >RIV/61989100:27510/04:00010370 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Atributy značky a možnosti jejich zkoumání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek rozvíjí autorkami dříve vytvořenou teorii značky, jejíž podstatou je využití koncepce totálního produktu pro vymezení značky jako produktu, a to včetně definování atributů značky a jejich rozčlenění do vrstev. Jádrem článku je hlubší pohled na atributy značky a možnosti jejich určení a využití z hlediska marketingu. Zkoumání bylo dále zaměřeno na testování jména značky. Poznatky, které článek přináší, mají jak teoretickou hodnotu - rozvoj teorie značky, tak praktický význam - řízení značky jako takové a řízení její pozice na trhu.

  • Název v anglickém jazyce

    Brand attributes and research possibilities

  • Popis výsledku anglicky

    The article is aimed on a development of the theory of brand created by article authors formerly. Theory base utilizes the concept of total product to qualify brand as a product, including development of brand attributes definition and of brand attributes structure. A deeper view on brand attributes, on their role in marketing management of brand, and on investigations of brand name testing creates the article core. The article contributions are made by both theoretical values (theory development) and practical implications for brand management up.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Marketing a komunikace

  • ISSN

    1211-5622

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    14

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    16-19

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus