Atributy značky a možnosti jejich zkoumání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F04%3A00010370" target="_blank" >RIV/61989100:27510/04:00010370 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Atributy značky a možnosti jejich zkoumání
Popis výsledku v původním jazyce
Článek rozvíjí autorkami dříve vytvořenou teorii značky, jejíž podstatou je využití koncepce totálního produktu pro vymezení značky jako produktu, a to včetně definování atributů značky a jejich rozčlenění do vrstev. Jádrem článku je hlubší pohled na atributy značky a možnosti jejich určení a využití z hlediska marketingu. Zkoumání bylo dále zaměřeno na testování jména značky. Poznatky, které článek přináší, mají jak teoretickou hodnotu - rozvoj teorie značky, tak praktický význam - řízení značky jako takové a řízení její pozice na trhu.
Název v anglickém jazyce
Brand attributes and research possibilities
Popis výsledku anglicky
The article is aimed on a development of the theory of brand created by article authors formerly. Theory base utilizes the concept of total product to qualify brand as a product, including development of brand attributes definition and of brand attributes structure. A deeper view on brand attributes, on their role in marketing management of brand, and on investigations of brand name testing creates the article core. The article contributions are made by both theoretical values (theory development) and practical implications for brand management up.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Marketing a komunikace
ISSN
1211-5622
e-ISSN
—
Svazek periodika
14
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
16-19
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—