Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Faktory ovlivňující kupní chování manažerů a vedoucích pracovníků při nákupu spotřebního zboží

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25410%2F10%3A39883410" target="_blank" >RIV/00216275:25410/10:39883410 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Faktory ovlivňující kupní chování manažerů a vedoucích pracovníků při nákupu spotřebního zboží

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek pojednává o kupním chování spotřebitelů. Skupinu spotřebitelů tvoří manažeři a vedoucí pracovníci. Je uvedeno čtrnáct vybraných faktorů, které mají vliv na kupní chování zvoleného segmentu spotřebitelů. Bylo provedeno dotazníkové šetření a na základě výsledků, které byly získány z dotazníků, jsou faktory seřazeny od nejvýznamnějšího faktoru k méně významnému faktoru.

  • Název v anglickém jazyce

    Factors and Their Effect on the Purchasing Behavior of Managers and Leaders in the Process of Buying Consumer Goods

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with consumers' purchase behaviour. The group of consumers contains managers and leaders. There are fourteen selected factors that have an influence on the purchasing behaviour of the selected segment of consumers. A survey has been conducted and on the basis of the results which have been gained from the questionnaires there are several factors ranked from the most important to the less significant one.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Nové trendy v marketingovej komunikácii

  • ISBN

    978-80-8105-205-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    194-201

  • Název nakladatele

    Univerzita sv. Cyrila a Metoda

  • Místo vydání

    Trnava

  • Místo konání akce

    Smolenice

  • Datum konání akce

    3. 11. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku