Faktory ovlivňující kupní chování manažerů a vedoucích pracovníků při nákupu spotřebního zboží
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25410%2F10%3A39883410" target="_blank" >RIV/00216275:25410/10:39883410 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Faktory ovlivňující kupní chování manažerů a vedoucích pracovníků při nákupu spotřebního zboží
Popis výsledku v původním jazyce
Článek pojednává o kupním chování spotřebitelů. Skupinu spotřebitelů tvoří manažeři a vedoucí pracovníci. Je uvedeno čtrnáct vybraných faktorů, které mají vliv na kupní chování zvoleného segmentu spotřebitelů. Bylo provedeno dotazníkové šetření a na základě výsledků, které byly získány z dotazníků, jsou faktory seřazeny od nejvýznamnějšího faktoru k méně významnému faktoru.
Název v anglickém jazyce
Factors and Their Effect on the Purchasing Behavior of Managers and Leaders in the Process of Buying Consumer Goods
Popis výsledku anglicky
The article deals with consumers' purchase behaviour. The group of consumers contains managers and leaders. There are fourteen selected factors that have an influence on the purchasing behaviour of the selected segment of consumers. A survey has been conducted and on the basis of the results which have been gained from the questionnaires there are several factors ranked from the most important to the less significant one.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Nové trendy v marketingovej komunikácii
ISBN
978-80-8105-205-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
194-201
Název nakladatele
Univerzita sv. Cyrila a Metoda
Místo vydání
Trnava
Místo konání akce
Smolenice
Datum konání akce
3. 11. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—