Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Communication and Human Resources Management Within Virtual Organization

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25410%2F11%3A39892161" target="_blank" >RIV/00216275:25410/11:39892161 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/00216275:25520/11:39894527

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Communication and Human Resources Management Within Virtual Organization

  • Popis výsledku v původním jazyce

    A virtual organization or enterprise removes many barriers, such as time and location. Virtual enterprises are such entities, which, from the point of view of their service to the customer, appear to be one entity, but in fact are formed from several autonomous entities or partners. Virtual enterprises start from remote workers to fully distributed firms. Virtual enterprise operations group their activities into projects where teams work in an interactive and parallel way, thus forming management change. It emphasizes concentrating on new services and products, especially those where intensity of information and knowledge increasing. Management of virtual enterprises and organizations supports these teams by communication and security in such organizations. One of the nowadays techniques of the sharing information's within virtual enterprises seem to be cloud computing.

  • Název v anglickém jazyce

    Communication and Human Resources Management Within Virtual Organization

  • Popis výsledku anglicky

    A virtual organization or enterprise removes many barriers, such as time and location. Virtual enterprises are such entities, which, from the point of view of their service to the customer, appear to be one entity, but in fact are formed from several autonomous entities or partners. Virtual enterprises start from remote workers to fully distributed firms. Virtual enterprise operations group their activities into projects where teams work in an interactive and parallel way, thus forming management change. It emphasizes concentrating on new services and products, especially those where intensity of information and knowledge increasing. Management of virtual enterprises and organizations supports these teams by communication and security in such organizations. One of the nowadays techniques of the sharing information's within virtual enterprises seem to be cloud computing.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/VF20112015018" target="_blank" >VF20112015018: Bezpečnost občanů ? krizové řízení</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    IDIMT-2011, Interdisciplinary in Complex Systems, 19th Interdisciplinary Information Management Talks, Proceedings

  • ISBN

    978-3-85499-873-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    35-42

  • Název nakladatele

    Trauner Verlag

  • Místo vydání

    Linz

  • Místo konání akce

    Jindřichův Hradec

  • Datum konání akce

    7. 9. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku