Communication and Human Resources Management Within Virtual Organization
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25410%2F11%3A39892161" target="_blank" >RIV/00216275:25410/11:39892161 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/00216275:25520/11:39894527
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Communication and Human Resources Management Within Virtual Organization
Popis výsledku v původním jazyce
A virtual organization or enterprise removes many barriers, such as time and location. Virtual enterprises are such entities, which, from the point of view of their service to the customer, appear to be one entity, but in fact are formed from several autonomous entities or partners. Virtual enterprises start from remote workers to fully distributed firms. Virtual enterprise operations group their activities into projects where teams work in an interactive and parallel way, thus forming management change. It emphasizes concentrating on new services and products, especially those where intensity of information and knowledge increasing. Management of virtual enterprises and organizations supports these teams by communication and security in such organizations. One of the nowadays techniques of the sharing information's within virtual enterprises seem to be cloud computing.
Název v anglickém jazyce
Communication and Human Resources Management Within Virtual Organization
Popis výsledku anglicky
A virtual organization or enterprise removes many barriers, such as time and location. Virtual enterprises are such entities, which, from the point of view of their service to the customer, appear to be one entity, but in fact are formed from several autonomous entities or partners. Virtual enterprises start from remote workers to fully distributed firms. Virtual enterprise operations group their activities into projects where teams work in an interactive and parallel way, thus forming management change. It emphasizes concentrating on new services and products, especially those where intensity of information and knowledge increasing. Management of virtual enterprises and organizations supports these teams by communication and security in such organizations. One of the nowadays techniques of the sharing information's within virtual enterprises seem to be cloud computing.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/VF20112015018" target="_blank" >VF20112015018: Bezpečnost občanů ? krizové řízení</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
IDIMT-2011, Interdisciplinary in Complex Systems, 19th Interdisciplinary Information Management Talks, Proceedings
ISBN
978-3-85499-873-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
35-42
Název nakladatele
Trauner Verlag
Místo vydání
Linz
Místo konání akce
Jindřichův Hradec
Datum konání akce
7. 9. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—