Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza MLM firem na českém trhu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25410%2F12%3A39894915" target="_blank" >RIV/00216275:25410/12:39894915 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analýza MLM firem na českém trhu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Práce se zabývá společnostmi fungujícími na základě osobního prodeje a multilevel marketingu. Představen je MLM systém a jeho fungování, historie a princip, ze kterého vychází. Zmíněny jsou také nejrůznější asociace, které s tímto oborem souvisejí. Hlavním cílem je pak analýza firem fungujících na principu multilevel marketingu v České republice. Práce se pak především změřuje na analýzu počtu firem a různých oborů, ve kterých tyto společnosti působí. Výsledkem analýzy je pak zjištění počtu MLM firem načeském trhu. Kromě toho je také provedena analýza oblastí činnosti, ve kterých MLM společnosti podnikají.

  • Název v anglickém jazyce

    Analysis of MLM Companies on the Czech Market

  • Popis výsledku anglicky

    This work deals with companies operating on the basis of personal selling and multilevel marketing. MLM system and its functioning, history and principle, from which it is based is introduced. Various associations that are related to this field are alsomentioned. The main goal is the analysis of companies operating on the principle of multilevel marketing in the Czech Republic. The work primarily aim to analyze the number of firms and the various fields in which these companies operate. The result of the analysis is to determine the number of MLM companies on the Czech market. It is also an analysis of the areas of activity in which MLM companies operate.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    QUAERE 2012

  • ISBN

    978-80-905243-0-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    201-210

  • Název nakladatele

    MAGNANIMITAS

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    14. 5. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku