Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Komparace forem odměňování v network marketing organizacích

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25410%2F13%3A39896407" target="_blank" >RIV/00216275:25410/13:39896407 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.magnanimitas.cz/quaere-2013" target="_blank" >http://www.magnanimitas.cz/quaere-2013</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Komparace forem odměňování v network marketing organizacích

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tento článek pojednává o organizacích přímého prodeje, které distribuují své výrobky a odměňují distributory na principu network marketingu. Článek srovnává odměňovací systémy dvou network marketing organizací, které působí v České republice a zabývají se výrobou a distribucí produktů ze segmentu zdraví a kosmetika. V článku jsou analyzovány jednotlivé odměňovací systémy těchto společností, definovány jednotlivé rozdíly mezi nimi a stanoveny jejich výhody a nevýhody, které mohou ve značné míře ovlivnitrozhodování potenciálních distributorů, kteří uvažují o spolupráci s network marketingovou organizací.

  • Název v anglickém jazyce

    Comparison of the Remuneration in Nework Marketing Organizations

  • Popis výsledku anglicky

    This paper discusses direct sales organizations that distribute their products and reward distributors on the principle of network marketing. The paper compares two reward systems in network marketing organizations, which operates in the Czech Republic and engaged in the manufacture and distribution of health and beauty products. Paper focuses on the reward systems of these companies, defined differences between them and determine their advantages and disadvantages, which can largely influence the decisions of potential distributors who are considering cooperation with network marketing organization.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Interdisciplinární mezinárodní vědecká konference doktorandů a odborných asistentů QUAERE 2013

  • ISBN

    978-80-905243-7-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    106-115

  • Název nakladatele

    MAGNANIMITAS

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    20. 5. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku