Komparace forem odměňování v network marketing organizacích
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25410%2F13%3A39896407" target="_blank" >RIV/00216275:25410/13:39896407 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.magnanimitas.cz/quaere-2013" target="_blank" >http://www.magnanimitas.cz/quaere-2013</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Komparace forem odměňování v network marketing organizacích
Popis výsledku v původním jazyce
Tento článek pojednává o organizacích přímého prodeje, které distribuují své výrobky a odměňují distributory na principu network marketingu. Článek srovnává odměňovací systémy dvou network marketing organizací, které působí v České republice a zabývají se výrobou a distribucí produktů ze segmentu zdraví a kosmetika. V článku jsou analyzovány jednotlivé odměňovací systémy těchto společností, definovány jednotlivé rozdíly mezi nimi a stanoveny jejich výhody a nevýhody, které mohou ve značné míře ovlivnitrozhodování potenciálních distributorů, kteří uvažují o spolupráci s network marketingovou organizací.
Název v anglickém jazyce
Comparison of the Remuneration in Nework Marketing Organizations
Popis výsledku anglicky
This paper discusses direct sales organizations that distribute their products and reward distributors on the principle of network marketing. The paper compares two reward systems in network marketing organizations, which operates in the Czech Republic and engaged in the manufacture and distribution of health and beauty products. Paper focuses on the reward systems of these companies, defined differences between them and determine their advantages and disadvantages, which can largely influence the decisions of potential distributors who are considering cooperation with network marketing organization.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Interdisciplinární mezinárodní vědecká konference doktorandů a odborných asistentů QUAERE 2013
ISBN
978-80-905243-7-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
106-115
Název nakladatele
MAGNANIMITAS
Místo vydání
Hradec Králové
Místo konání akce
Hradec Králové
Datum konání akce
20. 5. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—