Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Průjezd kolejového vozidla obloukovou výhybkou

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F07%3A00005039" target="_blank" >RIV/00216275:25510/07:00005039 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Průjezd kolejového vozidla obloukovou výhybkou

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá vzájemným kinematickým vztahem dvojkolí a koleje při průjezdu obloukovou výhybkou v souvislosti s různými typy výhybek a jejich parametrů. Teoretické úvahy jsou konfrontovány s výsledky realizovaných dynamických měření zrychlení na ložiskových skříních různých vozidel prováděných v letech 2005-2006. Statisticky zpracované výsledky těchto měření jsou podkladem pro hodnocení velikosti dynamické odezvy vozidla, zejména v příčném směru, při průjezdu obloukovou výhybkou v porovnání s jízdou mimo výhybku za stejných podmínek, příp. i s jízdou v koleji horší kvality.

  • Název v anglickém jazyce

    Railway Vehicle Passing over a Curved Turnout

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with kinematical interaction of wheelset and track in condition of passing over a curved turnout in connection with several types of turnouts and its parameters. Theoretical ideas are compared with results of dynamical acceleration measurements at the axle boxes of several types of vehicles carried out in 2005-2006. Evaluation of dynamic vehicle reaction, especially in lateral direction in condition of passing over a curved turnout in comparison with vehicle running out of a turnout in same condition, eventually in comparison of running on track of worse quality is based on statistically compiled results.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1M0519" target="_blank" >1M0519: Výzkumné centrum kolejových vozidel</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Book of extended abstracts + Proceeding - full text paper na CD-ROM

  • ISBN

    978-80-248-1389-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

    89-90

  • Název nakladatele

    Vysoká škola báňská-Technická univerzita Ostrava

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Malenovice, ČR

  • Datum konání akce

    19. 4. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku