Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Model vazby systematických jízdních řádů vlaků kombinované přepravy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F09%3A00008693" target="_blank" >RIV/00216275:25510/09:00008693 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Model vazby systematických jízdních řádů vlaků kombinované přepravy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zaměřuje na vazbu systematických jízdních řádů vlaků kombinované přepravy. Část příspěvku je věnována vlastnímu modelu optimalizace tras vlaků kombinované přepravy minimalizací doby synchronizace. S využitím metody genetických algoritmů jsoupak v navrženém modelu optimalizovány časové polohy tras vlakových spojů tak, aby v předem stanovených uzlových terminálech docházelo k příznivým překládkovým vazbám s pokud možno minimálními čekacími dobami na daný přípoj. Navržený model je pak aplikován na vybranou evropskou železniční síť.

  • Název v anglickém jazyce

    The Model of Connection of Systematic Time tables of Trains in Combined Transport

  • Popis výsledku anglicky

    This paper is focused on theme of connection of systematic time tables of trains in combined transport. There is self model of combined train´s route optimization by minimization of synchronization time. By using genetic algorithms are in the proposal model optimized time locations of trains to reach favorableness tie for reloading in defined terminals. This target function takes into account except minimization of time of reloads also volume of reloaded units. Proposed model is applied on chosen European railroad network.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Dopravní systémy 2009 (sborník příspěvků)

  • ISBN

    978-80-86530-63-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Institut Jana Pernera, o.p.s.

  • Místo vydání

    Pardubice

  • Místo konání akce

    Pardubice

  • Datum konání akce

    3. 12. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku