Simulace rušivých vlivů na trakčním pohonu s PMSM
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F12%3A39895534" target="_blank" >RIV/00216275:25510/12:39895534 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Simulace rušivých vlivů na trakčním pohonu s PMSM
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá vyšetřováním rušivých vlivů trakčního pohonu s PMSM, který je jako kolový pohon použit na kolejovém vícenápravovém vozidle. Toto vyšetřování je prováděno formou matematických simulačních modelů, které simulují vozidlo se čtyřmi PMSM pohony. Jako pohonná jednotka byl v simulacích uvažován existující trakční pohon, který je na DFJP. Pro simulace bylo využito prostředí Matlab - Simulink. Z hlediska vyšetřování rušivých proudů tohoto vozidlového pohonu byly uvažovány vlivy různých strategií řízení a různých typů filtrů používaných u měničů jednotlivých pohonů čtyřkolového pohonu. Při předcházejícím výzkumu formou experimentů i simulací harmonického spektra proudu u jednoho pohonu se objevila celá řada harmonických a nezanedbatelných subharmonických složek. Z tohoto důvodu byly prováděny analýzy a rozbory možných variant provedení samotných podvozků.
Název v anglickém jazyce
Simulation of interference on the traction drive with PMSM
Popis výsledku anglicky
This paper deals with the investigation of interference with PMSM traction drive which is used as the drive wheel in the track multi-axle vehicles. This investigation is carried out by mathematical simulation models that simulate the vehicle with four PMSM drives. The drive unit was considered in the simulations existing traction drive which is on DFJP. The simulation was used Matlab - Simulink. In terms of the investigation of this disturbing currents drive chassis were considered the effects of different management strategies and different types of filters used with drives of each drive four-wheel drive.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
JA - Elektronika a optoelektronika, elektrotechnika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/TA01030391" target="_blank" >TA01030391: Výzkum jízdních vlastností a řízení pohonů trakčních kolejových vozidel s nezávisle otáčivými koly.</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Elektrotechnická zařízení v dopravě 2012
ISBN
978-80-7395-466-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
1-9
Název nakladatele
Univerzita Pardubice
Místo vydání
Pardubice
Místo konání akce
Pardubice
Datum konání akce
28. 2. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—