Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Simulace rušivých vlivů na trakčním pohonu s PMSM

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F12%3A39895534" target="_blank" >RIV/00216275:25510/12:39895534 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Simulace rušivých vlivů na trakčním pohonu s PMSM

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá vyšetřováním rušivých vlivů trakčního pohonu s PMSM, který je jako kolový pohon použit na kolejovém vícenápravovém vozidle. Toto vyšetřování je prováděno formou matematických simulačních modelů, které simulují vozidlo se čtyřmi PMSM pohony. Jako pohonná jednotka byl v simulacích uvažován existující trakční pohon, který je na DFJP. Pro simulace bylo využito prostředí Matlab - Simulink. Z hlediska vyšetřování rušivých proudů tohoto vozidlového pohonu byly uvažovány vlivy různých strategií řízení a různých typů filtrů používaných u měničů jednotlivých pohonů čtyřkolového pohonu. Při předcházejícím výzkumu formou experimentů i simulací harmonického spektra proudu u jednoho pohonu se objevila celá řada harmonických a nezanedbatelných subharmonických složek. Z tohoto důvodu byly prováděny analýzy a rozbory možných variant provedení samotných podvozků.

  • Název v anglickém jazyce

    Simulation of interference on the traction drive with PMSM

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with the investigation of interference with PMSM traction drive which is used as the drive wheel in the track multi-axle vehicles. This investigation is carried out by mathematical simulation models that simulate the vehicle with four PMSM drives. The drive unit was considered in the simulations existing traction drive which is on DFJP. The simulation was used Matlab - Simulink. In terms of the investigation of this disturbing currents drive chassis were considered the effects of different management strategies and different types of filters used with drives of each drive four-wheel drive.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JA - Elektronika a optoelektronika, elektrotechnika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TA01030391" target="_blank" >TA01030391: Výzkum jízdních vlastností a řízení pohonů trakčních kolejových vozidel s nezávisle otáčivými koly.</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Elektrotechnická zařízení v dopravě 2012

  • ISBN

    978-80-7395-466-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    1-9

  • Název nakladatele

    Univerzita Pardubice

  • Místo vydání

    Pardubice

  • Místo konání akce

    Pardubice

  • Datum konání akce

    28. 2. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku