Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Simulační výpočty dynamických vlastností lokomotivy 744.001 CZ LOKO

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F13%3A39897617" target="_blank" >RIV/00216275:25510/13:39897617 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Simulační výpočty dynamických vlastností lokomotivy 744.001 CZ LOKO

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tento příspěvek se zabývá problematikou verifikace výsledků simulačních výpočtů v oblasti dynamiky kolejových vozidel. Výsledky simulačních výpočtů dynamických vlastností prototypu lokomotivy 744.001 CZ LOKO provedené simulačním nástrojem "SJKV-Lok744" jsou porovnávány s výsledky simulačních výsledků získaných s využitím komerčního simulačního nástroje SIMPACK.

  • Název v anglickém jazyce

    Simulations of dynamic behaviour of locomotive 744.001 CZ LOKO

  • Popis výsledku anglicky

    Nowadays, computer simulations of vehicle run are often used and practically the only possible way how to verify and optimize the dynamic behaviour of a rail vehicle in its design stage. Various simulation tools based on the principle of multi-body simulations can be used for these purposes. However, one of the most significant problems is a credibility of obtained simulation results, i.e. a verification of the used computational models and their validation. This paper deals with verification simulations of dynamic properties of a new diesel-electric locomotive Class 744.0 which was being developed in a cooperation of the locomotive manufacturer CZ LOKO and the Jan Perner Transport Faculty of the University of Pardubice in years 2010 to 2012. In this case, relevant simulations were performed by means of the original software "SJKV" intended for simulations of vehicle run. For purposes of the verification of computational model, results of the simulations of dynamic behaviour of the loc

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Scientific Papers of the University of Pardubice, Series B, The Jan Perner Transport Faculty

  • ISSN

    1211-6610

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2012

  • Číslo periodika v rámci svazku

    18

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    55-66

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus