Optimalizační SW pro synchronizované řízení pohonů experimentálního kolejového vozidla
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F14%3A39898299" target="_blank" >RIV/00216275:25510/14:39898299 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Optimalizační SW pro synchronizované řízení pohonů experimentálního kolejového vozidla
Popis výsledku v původním jazyce
SW pro optimalizované řízení individuálně poháněných kol experimentálního kolejového vozidla. Cíleny na snížení vodících sil a opotřebení v kontaktu kolo-kolejnice.
Název v anglickém jazyce
The optimization software for synchronized drive control experimental rail vehicle
Popis výsledku anglicky
The SW for optimized control individually driven wheels experimental rail vehicle. Aimed at reducing the guiding forces and wear in the wheel-rail contact.
Klasifikace
Druh
R - Software
CEP obor
JA - Elektronika a optoelektronika, elektrotechnika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/TA01030391" target="_blank" >TA01030391: Výzkum jízdních vlastností a řízení pohonů trakčních kolejových vozidel s nezávisle otáčivými koly.</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Interní identifikační kód produktu
cRIO-TAČR v 2.1
Technické parametry
SW vytvořen v jazyce LabVIEW, pro platformu cRIO.
Ekonomické parametry
Snížení vodících sil v kontaktu kolo-kolejnice.
IČO vlastníka výsledku
00216275
Název vlastníka
DFJP-katedra elektrotechniky elektroniky a zabezpečovací techniky v dopravě