Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využití programovacího prostředí MATLAB pro simulace jízdy a spotřeby energie kolejového vozidla

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F15%3A39900247" target="_blank" >RIV/00216275:25510/15:39900247 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Využití programovacího prostředí MATLAB pro simulace jízdy a spotřeby energie kolejového vozidla

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Simulační model popsaný v tomto příspěvku počítá na základě zadaných parametrů konkrétních kolejových vozidel, jež projíždějí reálnou železniční trať (reprezentovanou jejím rychlostním, směrovým a výškovým profilem) trakční veličiny na obvodu kol. Jsou jimi: trakční výkon, tažná a brzdná síla. Tyto veličiny jsou vstupními žádanými parametry pro trakční obvod vozidla, který dané požadavky limituje a následně dodává zpět na obvod kol. V posledním kroku jsou ze skutečných trakčních veličin na obvodu kol vypočítány veličiny: ujetá dráha, aktuální rychlost a spotřeba energie v daném kroku simulace.

  • Název v anglickém jazyce

    Using of Matlab for simulation of operation and energy consumption of the railway vehicle

  • Popis výsledku anglicky

    The simulation model described in this paper is calculated on the base of enter parameters, that are specific for rail vehicles that pass through the real railway line (represented by its speed, direction and altitude profile) They are: traction power, traction and braking force. These variables are the input parameters desirable for traction vehicles circuit, which limits the requirements and then delivered back to the wheels. The last step is the actual quantities of traction on the wheel circumference calculated variables: distance traveled, current speed and power consumption in a given simulation step.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JA - Elektronika a optoelektronika, elektrotechnika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TE01020038" target="_blank" >TE01020038: Centrum kompetence drážních vozidel</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Elektrotechnická zařízení v dopravě 2015

  • ISBN

    978-80-7395-878-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    1-8

  • Název nakladatele

    Univerzita Pardubice

  • Místo vydání

    Pardubice

  • Místo konání akce

    Pardubice

  • Datum konání akce

    26. 2. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku