Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Problematika vzájemného ovlivňování motor - převodovka

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F15%3A39900497" target="_blank" >RIV/00216275:25510/15:39900497 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Problematika vzájemného ovlivňování motor - převodovka

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tento příspěvek se zabývá současnými aktivitami v oblasti vyšetřování elektrických a mechanických vazeb a závislostí působících mezi trakčním asynchronním pohonem a mechanickou převodovkou na kolejovém vozidle v průběhu poruchového či provozně nestandardního stavu. V rámci současné etapy je zaměření převážně na tyto stavy vyvolané zkraty na trakční výzbroji kolejového vozidla. Mechanické a elektrické účinky jednotlivých částí trakčního pohonu kolejového vozidla jsou známy a popsány. Nejsou ale zcela zmapovány časové a amplitudové charakteristiky těchto veličin v průběhu poruchového či provozně nestandardního stavu u nových pohonů. Za tímto účelem je proto na DFJP UPa v této chvíli budováno zkušební pracoviště, na kterém bude možné tyto účinky experimentálně sledovat a zmapovat.

  • Název v anglickém jazyce

    Problems of interaction of electric motors - gearbox

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with current research activities of electrical and mechanical relationships and dependencies between asynchronous traction drive and manual gearbox from railway vehicle during a disturbance or operationally substandard condition. In the current stage is to specialization mainly on these conditions caused by short circuits on the traction rail vehicle electronics. The mechanical and electrical effects of the individual components of the traction drive of a rail vehicle are known and described. But they are not completely mapped timing and amplitude characteristics of these values during the failure or substandard operational status for the new drives.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TE01020038" target="_blank" >TE01020038: Centrum kompetence drážních vozidel</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    SEKEL 2015

  • ISBN

    978-80-554-1089-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    23-27

  • Název nakladatele

    EDIS - vydavateľstvo Žilinskej univerzity

  • Místo vydání

    Žilina

  • Místo konání akce

    Žilina

  • Datum konání akce

    9. 9. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku