Problematika vzájemného ovlivňování motor - převodovka
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F15%3A39900497" target="_blank" >RIV/00216275:25510/15:39900497 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Problematika vzájemného ovlivňování motor - převodovka
Popis výsledku v původním jazyce
Tento příspěvek se zabývá současnými aktivitami v oblasti vyšetřování elektrických a mechanických vazeb a závislostí působících mezi trakčním asynchronním pohonem a mechanickou převodovkou na kolejovém vozidle v průběhu poruchového či provozně nestandardního stavu. V rámci současné etapy je zaměření převážně na tyto stavy vyvolané zkraty na trakční výzbroji kolejového vozidla. Mechanické a elektrické účinky jednotlivých částí trakčního pohonu kolejového vozidla jsou známy a popsány. Nejsou ale zcela zmapovány časové a amplitudové charakteristiky těchto veličin v průběhu poruchového či provozně nestandardního stavu u nových pohonů. Za tímto účelem je proto na DFJP UPa v této chvíli budováno zkušební pracoviště, na kterém bude možné tyto účinky experimentálně sledovat a zmapovat.
Název v anglickém jazyce
Problems of interaction of electric motors - gearbox
Popis výsledku anglicky
This paper deals with current research activities of electrical and mechanical relationships and dependencies between asynchronous traction drive and manual gearbox from railway vehicle during a disturbance or operationally substandard condition. In the current stage is to specialization mainly on these conditions caused by short circuits on the traction rail vehicle electronics. The mechanical and electrical effects of the individual components of the traction drive of a rail vehicle are known and described. But they are not completely mapped timing and amplitude characteristics of these values during the failure or substandard operational status for the new drives.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/TE01020038" target="_blank" >TE01020038: Centrum kompetence drážních vozidel</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
SEKEL 2015
ISBN
978-80-554-1089-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
23-27
Název nakladatele
EDIS - vydavateľstvo Žilinskej univerzity
Místo vydání
Žilina
Místo konání akce
Žilina
Datum konání akce
9. 9. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—