Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Optimalizace jízdních vlastností hnacího kolejového vozidla

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F15%3A39900728" target="_blank" >RIV/00216275:25510/15:39900728 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Optimalizace jízdních vlastností hnacího kolejového vozidla

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tato zpráva obsahuje výsledky simulačních výpočtů jízdních a vodicích vlastností nákladní elektrické lokomotivy o celkové hmotnosti 90 t, jež vychází z typu ŠKODA 109E, s cílem posoudit vliv navržených úprav sekundárního vypružení a hydraulické mezipodvozkové vazby na dynamické vlastnosti této lokomotivy. Veškeré simulační výpočty, které jsou prezentovány v této práci, byly prováděny s využitím multi-body simulačního nástroje SJKV, vyvíjeného na Dislokovaném pracovišti Dopravní fakulty Jana Pernera Univerzity Pardubice.

  • Název v anglickém jazyce

    Optimization of running behaviour of a traction railway vehicle

  • Popis výsledku anglicky

    This report contains results of simulations of running and guiding behaviour of a cargo electric locomotive with a total weight of 90 t, which is based on the type ŠKODA 109E. The aim of the simulations is to assess the influence of proposed modifications of the secondary suspension and hydraulic bogie coupling on dynamic behaviour of the locomotive. All the simulations were realized by means of the multi-body simulation tool "SJKV", which is being developed at the Detached Branch of the Jan Perner Transport Faculty of the University of Pardubice (CZ).

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TE01020038" target="_blank" >TE01020038: Centrum kompetence drážních vozidel</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů