Dynamická tahová zkouška materiálů používaných při stavbě drážních vozidel
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F15%3A39900777" target="_blank" >RIV/00216275:25510/15:39900777 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Dynamická tahová zkouška materiálů používaných při stavbě drážních vozidel
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem metodiky je stanovení postupu dynamických tahových zkoušek materiálů konstrukcí skříní a karoserií drážních vozidel na Perkusním kyvadlovém rázovém kladivu. Metodika reflektuje na současné požadavky provozní praxe, kdy bohužel dochází k haváriím drážních vozidel při relativně vysokých rychlostech nárazů a je nezbytné, aby nově vyráběná vozidla byla na crashové situace lépe odolná.
Název v anglickém jazyce
Dynamic tensile tests of material of railway vehicles
Popis výsledku anglicky
The aim of methodology is a procedure for dynamic tensile testing of materials body rail vehicles on pendulum hammer. The methodology reflects the current operational practice requirements, when oft unfortunately crashes rail vehicle at relatively high speed of impact and it is essential that newly produced vehicle was crashové situation better durable.
Klasifikace
Druh
N<sub>metC</sub> - Metodiky certifikované oprávněným orgánem
CEP obor
JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/TE01020038" target="_blank" >TE01020038: Centrum kompetence drážních vozidel</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Interní identifikační kód produktu
N-dynamická tahová zkouška
Číslo předpisu
č.j. 89/2015-710-VV/1
Technické parametry
č.j. 89/2015-710-VV/1
Ekonomické parametry
menší škody při crashových situacích
Označení certifikačního orgánu
Ministerstvo dopravy, odbor ITS, kosmických aktivit a VaVaI
Datum certifikace
—
Způsoby využití výsledku
C - Výsledek je využíván bez omezení okruhu uživatelů