Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Komparace marketingového mixu železničních dopravců v souvislosti s dopravní obslužností na trase Praha - Ostravsko v souladu s principy udržitelného rozvoje

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F16%3A39902069" target="_blank" >RIV/00216275:25510/16:39902069 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Komparace marketingového mixu železničních dopravců v souvislosti s dopravní obslužností na trase Praha - Ostravsko v souladu s principy udržitelného rozvoje

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem tohoto článku je představit výchozí studii o marketingovém mixu používaném různými operátory železniční dopravy na hlavní železniční trati v České republice, která vede z Prahy do Ostravy. Autoři se zaměřili na každý jednotlivý marketingový nástroj používaný společnostmi k dosažení úspěchu na tomto vysoce konkurenčním trhu. Studie odhaluje základní ideologické směry, jež dodržují všichni tři konkurenti a ukazuje, jak je český národní dopravce, České dráhy, a.s., nucen upravovat marketingovou strategii po dopadu hospodářské soutěže.

  • Název v anglickém jazyce

    COMPARISON OF THE MARKETING MIX OF RAIL CARRIERS IN CONNECTION WITH PUBLIC TRANSPORT SERVICES ON THE ROUTE PRAGUE - OSTRAVA REGION IN ACCORDANCE WITH THE PRINCIPLES OF SUSTAINABLE DEVELOPMENT

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of this paper is to introduce the starting study about the marketing mix used by different railway transport operator on the main railway route in the Czech Republic that leads from Prague to Ostrava. The authors focused on every single marketing tool used by the companies to achieve the success on this highly competitive market. The study reveals basic ideological directions followed by all three competitors and shows also how the original incumbent, Czech national carrier České dráhy (Czech Railways), adapted it's poor marketing strategy after the impact of competition.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Aktuální trendy v dopravě a ekonomice : sborník recenzovaných příspěvků z virtuální konference Aktuální trendy v dopravě a ekonomice 2016

  • ISBN

    978-80-86530-95-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    16

  • Strana od-do

    91-106

  • Název nakladatele

    Univerzita Pardubice

  • Místo vydání

    Pardubice

  • Místo konání akce

    Pardubice

  • Datum konání akce

    5. 12. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku