Komparace marketingového mixu železničních dopravců v souvislosti s dopravní obslužností na trase Praha - Ostravsko v souladu s principy udržitelného rozvoje
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F16%3A39902069" target="_blank" >RIV/00216275:25510/16:39902069 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Komparace marketingového mixu železničních dopravců v souvislosti s dopravní obslužností na trase Praha - Ostravsko v souladu s principy udržitelného rozvoje
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem tohoto článku je představit výchozí studii o marketingovém mixu používaném různými operátory železniční dopravy na hlavní železniční trati v České republice, která vede z Prahy do Ostravy. Autoři se zaměřili na každý jednotlivý marketingový nástroj používaný společnostmi k dosažení úspěchu na tomto vysoce konkurenčním trhu. Studie odhaluje základní ideologické směry, jež dodržují všichni tři konkurenti a ukazuje, jak je český národní dopravce, České dráhy, a.s., nucen upravovat marketingovou strategii po dopadu hospodářské soutěže.
Název v anglickém jazyce
COMPARISON OF THE MARKETING MIX OF RAIL CARRIERS IN CONNECTION WITH PUBLIC TRANSPORT SERVICES ON THE ROUTE PRAGUE - OSTRAVA REGION IN ACCORDANCE WITH THE PRINCIPLES OF SUSTAINABLE DEVELOPMENT
Popis výsledku anglicky
The aim of this paper is to introduce the starting study about the marketing mix used by different railway transport operator on the main railway route in the Czech Republic that leads from Prague to Ostrava. The authors focused on every single marketing tool used by the companies to achieve the success on this highly competitive market. The study reveals basic ideological directions followed by all three competitors and shows also how the original incumbent, Czech national carrier České dráhy (Czech Railways), adapted it's poor marketing strategy after the impact of competition.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Aktuální trendy v dopravě a ekonomice : sborník recenzovaných příspěvků z virtuální konference Aktuální trendy v dopravě a ekonomice 2016
ISBN
978-80-86530-95-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
16
Strana od-do
91-106
Název nakladatele
Univerzita Pardubice
Místo vydání
Pardubice
Místo konání akce
Pardubice
Datum konání akce
5. 12. 2016
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—