Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

THE EFFICIENCY OF THE USE OF COMPUTER-AIDED ASSESSMENT SYSTEM IN MATHEMATICS

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F16%3A39902426" target="_blank" >RIV/00216275:25510/16:39902426 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://erie.pef.czu.cz/Documents/ERIE2016.pdf" target="_blank" >http://erie.pef.czu.cz/Documents/ERIE2016.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    THE EFFICIENCY OF THE USE OF COMPUTER-AIDED ASSESSMENT SYSTEM IN MATHEMATICS

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In the recent years there has been a great increase of using Computer-Aided Assessment systems in many areas of education. In the area of mathematics education platforms like Maple T. A. (Testing and Assessment), which are specialized for assessment in mathematics or natural sciences, were developed. The pedagogical experiment focused on the efficiency of the use of the Maple T. A. platform to students' performance in calculus classes was evaluated taking into consideration students' approaches to learning and studying. The paper presents results of this research conducted on the first and later second year undergraduate students of teaching mathematics.

  • Název v anglickém jazyce

    THE EFFICIENCY OF THE USE OF COMPUTER-AIDED ASSESSMENT SYSTEM IN MATHEMATICS

  • Popis výsledku anglicky

    In the recent years there has been a great increase of using Computer-Aided Assessment systems in many areas of education. In the area of mathematics education platforms like Maple T. A. (Testing and Assessment), which are specialized for assessment in mathematics or natural sciences, were developed. The pedagogical experiment focused on the efficiency of the use of the Maple T. A. platform to students' performance in calculus classes was evaluated taking into consideration students' approaches to learning and studying. The paper presents results of this research conducted on the first and later second year undergraduate students of teaching mathematics.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the 13th International Conference Efficiency and Responsibility in Education (ERIE)

  • ISBN

    978-80-213-2646-0

  • ISSN

    2336-744X

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    43-49

  • Název nakladatele

    Česká zemědělská univerzita v Praze

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    2. 6. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000389901400005