Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

POSTOJE STUDENTŮ K POČÍTAČEM PODPOROVANÉMU HODNOCENÍ VE VÝUCE MATEMATICKÉ ANALÝZY

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F18%3A39913981" target="_blank" >RIV/00216275:25510/18:39913981 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.media4u.cz/mm012018.pdf" target="_blank" >http://www.media4u.cz/mm012018.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    POSTOJE STUDENTŮ K POČÍTAČEM PODPOROVANÉMU HODNOCENÍ VE VÝUCE MATEMATICKÉ ANALÝZY

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek informuje o výsledcích dotazníkového šetření zaměřeného na zjišťování postojů studentů k využívání platformy Maple T. A. Tato platforma je online software navržený pro testování a procvičování znalostí studentů v matematických kurzech. Respondenty výzkumu byli studenti druhého ročníku bakalářského studia učitelství matematiky v předmětu Matematická analýza.

  • Název v anglickém jazyce

    STUDENTS' ATTITUDES CONCERNING COMPUTER-AIDED ASSESSMENT IN CLASSES OF MATHEMATICAL ANALYSIS

  • Popis výsledku anglicky

    The paper informs about the results of a questionnaire survey focused on students&apos; attitudes concerning the use of Maple T. A. platform. This platform is online testing and assessment soft-ware designed for courses involving mathematics. Respondents of the research were second year undergraduate students of teaching mathematics in class of Mathematical analysis.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Media4u Magazine

  • ISSN

    1214-9187

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2018

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    35-41

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus