A comparative analysis of direct marketing strategies used by retail chains in the Pardubice Region
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F17%3A39902723" target="_blank" >RIV/00216275:25510/17:39902723 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://dx.doi.org/10.18267/pr.2017.svo.2216.6" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.18267/pr.2017.svo.2216.6</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.18267/pr.2017.svo.2216.6" target="_blank" >10.18267/pr.2017.svo.2216.6</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
A comparative analysis of direct marketing strategies used by retail chains in the Pardubice Region
Popis výsledku v původním jazyce
The purpose of this paper is to analyse and compare some marketing strategies of direct marketing from the perspective of retail chains in the Pardubice region in selected period. Direct marketing is one of the most popular forms of communication mix used by retail chains in the Czech Republic, although prospectuses of each retail chain are very different. The aim of this paper is to compare and analyse prospectuses used by selected retail chains in the Pardubice region and imply some innovation for management of direct marketing strategies used by retail chains.
Název v anglickém jazyce
A comparative analysis of direct marketing strategies used by retail chains in the Pardubice Region
Popis výsledku anglicky
The purpose of this paper is to analyse and compare some marketing strategies of direct marketing from the perspective of retail chains in the Pardubice region in selected period. Direct marketing is one of the most popular forms of communication mix used by retail chains in the Czech Republic, although prospectuses of each retail chain are very different. The aim of this paper is to compare and analyse prospectuses used by selected retail chains in the Pardubice region and imply some innovation for management of direct marketing strategies used by retail chains.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Proceedings of the 5th International Conference Innovation Management, Entrepreneurship and Sustainability
ISBN
978-80-245-2216-6
ISSN
—
e-ISSN
neuvedeno
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
93-102
Název nakladatele
Oeconomica
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
25. 5. 2017
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
000427316100008