Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

A comparative analysis of direct marketing strategies used by retail chains in the Pardubice Region

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F17%3A39902723" target="_blank" >RIV/00216275:25510/17:39902723 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.18267/pr.2017.svo.2216.6" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.18267/pr.2017.svo.2216.6</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.18267/pr.2017.svo.2216.6" target="_blank" >10.18267/pr.2017.svo.2216.6</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    A comparative analysis of direct marketing strategies used by retail chains in the Pardubice Region

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The purpose of this paper is to analyse and compare some marketing strategies of direct marketing from the perspective of retail chains in the Pardubice region in selected period. Direct marketing is one of the most popular forms of communication mix used by retail chains in the Czech Republic, although prospectuses of each retail chain are very different. The aim of this paper is to compare and analyse prospectuses used by selected retail chains in the Pardubice region and imply some innovation for management of direct marketing strategies used by retail chains.

  • Název v anglickém jazyce

    A comparative analysis of direct marketing strategies used by retail chains in the Pardubice Region

  • Popis výsledku anglicky

    The purpose of this paper is to analyse and compare some marketing strategies of direct marketing from the perspective of retail chains in the Pardubice region in selected period. Direct marketing is one of the most popular forms of communication mix used by retail chains in the Czech Republic, although prospectuses of each retail chain are very different. The aim of this paper is to compare and analyse prospectuses used by selected retail chains in the Pardubice region and imply some innovation for management of direct marketing strategies used by retail chains.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the 5th International Conference Innovation Management, Entrepreneurship and Sustainability

  • ISBN

    978-80-245-2216-6

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    93-102

  • Název nakladatele

    Oeconomica

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    25. 5. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000427316100008