Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Návrh úpravy metodiky výpočtu vozidlového odporu kontejnerových vlaků

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F17%3A39910431" target="_blank" >RIV/00216275:25510/17:39910431 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Návrh úpravy metodiky výpočtu vozidlového odporu kontejnerových vlaků

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Předmětem tohoto příspěvku je návrh úpravy stávající metodiky, která se používá pro výpočet vozidlového odporu nákladních vlaků v podmínkách SŽDC, a to se zaměřením na kontejnerové vlaky. Navrhovaná úprava vychází z hodnocení série výběhových zkoušek, které byly v rámci běžného provozu realizovány s kontejnerovými vlaky společnosti METRANS Rail v letech 2013 až 2016 na trati Brno–Břeclav. Kromě dvou různých přístupů k hodnocení získaných dat je zde ukázáno, jak se navržená úprava projeví v zátěžových tabulkách, resp. při stanovování technických normativů zátěže. Pozornost je věnována též využitelnosti metodiky v podmínkách provozu kontejnerových vlaků v tunelech.

  • Název v anglickém jazyce

    Proposal of a modification of method for container train resistance calculation

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of this paper is to propose a modification of the current method for estimation of the train resistance of container trains which is used in conditions of the Czech railway infrastructure manager (SŽDC).The proposed modification is based on results of evaluation of a set of run-down tests which were realized with container trains of the METRANS Rail company in 2013 to 2016 on the railway line Brno–Břeclav. An influence of the proposed modification on load tables and permitted train mass as well as two different approaches to evaluation of the run-down tests are demonstrated in the paper. The attention is also paid to a usability of the modified method in conditions of train operation in railway tunnels.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20104 - Transport engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Současné problémy v kolejových vozidlech 2017 : sborník příspěvků z XXIII. konference s mezinárodní účastí

  • ISBN

    978-80-7560-085-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    283-290

  • Název nakladatele

    Univerzita Pardubice

  • Místo vydání

    Pardubice

  • Místo konání akce

    Česká Třebová

  • Datum konání akce

    20. 9. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    000470191000035