Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Koordinace spojů na společných úsecích v síťovém hledisku

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F19%3A39914414" target="_blank" >RIV/00216275:25510/19:39914414 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://vts.cd.cz/documents/168518/233051/05_4719_Lábsky%2C+Bulíček_Koordinace+spojů+na+společných+úsecích+v+síťovém+hledisku_kor.pdf/ccff29a0-420c-4e1a-bf72-f840252d7784" target="_blank" >https://vts.cd.cz/documents/168518/233051/05_4719_Lábsky%2C+Bulíček_Koordinace+spojů+na+společných+úsecích+v+síťovém+hledisku_kor.pdf/ccff29a0-420c-4e1a-bf72-f840252d7784</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Koordinace spojů na společných úsecích v síťovém hledisku

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek je změřen na možnosti koordinace jízdního řádu spojů různých linek na jejich společných úsecích. Záměrem je vytvoření tzv. prokladů, které zkracují následný časový rozestup spojů na koordinovaných úsecích tam, kde je to vhodné. Těžištěm článku je síťový přístup k této problematice, neboť koordinace na jednom úseku může zhoršit koordinaci na úsecích jiných. Představen je vytvořený model síťové optimalizace, který vzniknul jako výsledek diplomové práce na Dopravní fakultě Jana Pernera Univerzity Pardubice a jeho aplikace v podmínkách MHD Pardubice. Dále jsou prezentovány a diskutovány možnosti využití této metody v prostředí železnice, popř. IDS.

  • Název v anglickém jazyce

    Coordination of services on common segments in the light of a network approach

  • Popis výsledku anglicky

    The paper is focused on possibilities of how to coordinate time schedules of different line services on their common segments. The aim is to create so-called interspaces which can reduce subsequent time gaps between individual services of different lines (categories) on coordinated segments where it is suitable. The core topic of the paper is a network approach to this issue because coordination on one segment can have adverse impacts on coordination on other segments. The paper presents a designed model of network optimisation and its application in conditions of the urban public transport system of Pardubice. This model was designed as a result of a diploma thesis at the Faculty of Transport Engineering at the University of Pardubice. Possibilities of how to apply this method in the field of railway transport or in an integrated public transport system are presented and discussed as well.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20104 - Transport engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/EF17_049%2F0008394" target="_blank" >EF17_049/0008394: Spolupráce Univerzity Pardubice a aplikační sféry v aplikačně orientovaném výzkumu lokačních, detekčních a simulačních systémů pro dopravní a přepravní procesy (PosiTrans)</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Vědeckotechnický sborník ČD

  • ISSN

    1214-9047

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2019

  • Číslo periodika v rámci svazku

    47

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    17

  • Strana od-do

    1-17

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus