Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Porovnání reakce adaptivního tempomatu s řidičem

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F20%3A39916899" target="_blank" >RIV/00216275:25510/20:39916899 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Porovnání reakce adaptivního tempomatu s řidičem

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V této kapitole jsme se chtěli zaměřit na konkrétní porovnání chování vozidla s moderními asistenčními systémy a chování vozidla s řidičem. Konkrétně v nás hlodala otázka, jak se v dnes běžně vyskytujících se vozidlech na našich silnicích chová adaptivní tempomat. Zaměřili jsme se na poměrně běžný scénář brzdění před brzdícím nebo stojícím vozidlem a snažili se zjistit, jak se systém adaptivního tempomatu chová a jak na takovou situaci reaguje řidič bez aktivovaného tempomatu. K tomu účelu jsme provedli několik sérií měření se dvěma vozidly s jejichž závěry bychom chtěli čtenáře seznámit.

  • Název v anglickém jazyce

    Comparison of adaptive cruise control response with driver

  • Popis výsledku anglicky

    In this chapter, we wanted to focus on a specific comparison of vehicle behavior with modern assistance systems and vehicle behavior with the driver. Especifically we focused on the behavior of adaptive cruise control that modern vehicles are often equiped. We focused on a relatively common braking scenario in front of a braking or stationary vehicle and tried to find out how the adaptive cruise control system behaves and how the driver reacts to such a situation without activated cruise control. We performed several series of measurements with two vehicles for this purpose. We would like to share the conclusions of this measurements with the readers.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20301 - Mechanical engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Technika moderních vozidel ve vztahu k objasňování dopravních nehod: (sborník českých a slovenských odborných prací)

  • ISBN

    978-80-904944-3-5

  • Počet stran výsledku

    23

  • Strana od-do

    484-507

  • Počet stran knihy

    507

  • Název nakladatele

    Properus, s. r. o.

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Kód UT WoS kapitoly