Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Searching for Efficient Output Characteristics of Railway Power Station

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F24%3A39921576" target="_blank" >RIV/00216275:25510/24:39921576 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.11159/eee24.116" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.11159/eee24.116</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.11159/eee24.116" target="_blank" >10.11159/eee24.116</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Searching for Efficient Output Characteristics of Railway Power Station

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper aims on new power converter supply stations on railway for 25 kV 50 Hz. Control system through outputcharacteristics is introduced. A new approach of searching effective output characteristics is created and discussed. This approach definesfour criteria which evaluate effectivity of railway traction grid. There was created a mathematical model of railway grid to test thiscriteria. In the last part of the paper there are presented results of simulations, followed by composed output characteristics and theirmeaning.

  • Název v anglickém jazyce

    Searching for Efficient Output Characteristics of Railway Power Station

  • Popis výsledku anglicky

    This paper aims on new power converter supply stations on railway for 25 kV 50 Hz. Control system through outputcharacteristics is introduced. A new approach of searching effective output characteristics is created and discussed. This approach definesfour criteria which evaluate effectivity of railway traction grid. There was created a mathematical model of railway grid to test thiscriteria. In the last part of the paper there are presented results of simulations, followed by composed output characteristics and theirmeaning.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20200 - Electrical engineering, Electronic engineering, Information engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the 10th world congress on electrical engineering and computer systems and science (EECSS 2024)

  • ISBN

    978-1-990800-43-6

  • ISSN

    2369-811X

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    "116_1"-"116_9"

  • Název nakladatele

    International Academy of Science, Engineering, and Technology (International ASET)

  • Místo vydání

    Ottawa

  • Místo konání akce

    Barcelona

  • Datum konání akce

    19. 8. 2024

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku