Vliv řízení zatížení hnacího motoru na ekonomičnost provozu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F99%3A00000032" target="_blank" >RIV/00216275:25510/99:00000032 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vliv řízení zatížení hnacího motoru na ekonomičnost provozu
Popis výsledku v původním jazyce
Je ukázáno, že řízením zatížení hnacího motoru pomocí řízeného převodu lze optimalizovat pracovní režimy podle kriteria minima měrné spotřeby paliva.
Název v anglickém jazyce
Influence of load control of traction motor on the economy of operation
Popis výsledku anglicky
Load control of driving motor by regulated transmission. The paper shows posibilities of controlling load of driving motor by controlled transmission systém electric, hydrostatic or mechanic (friction-variator).
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
1999
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
IV. Mezinárodní vědecká konference "Riadenie tekutinových systémov"
ISBN
80-968084-9-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
—
Název nakladatele
ŽU Žilina
Místo vydání
Žilina
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—