Řízení kvality v zasilatelské službě
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F99%3A00000104" target="_blank" >RIV/00216275:25510/99:00000104 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Řízení kvality v zasilatelské službě
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá řízením kvality v zasilatelské službě
Název v anglickém jazyce
Quality management in a forwanding service
Popis výsledku anglicky
This article deals the introduction of complex quality management (CQM) in a forwarding firm. The main reason of the introduction of CQM is that the actual way of quality provision in forwarding firms did not allow the customers to influence actively theresultant quality of product, service. CQM is an access of organisation localised on quality, which is on the base of participation of all their members. The aim of CQM is the long-term success achieved by way of satisfied customer and the profit of allmembers of organisation and its general prosperity.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
1999
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Efective Transport, the Way to european Union
ISBN
80-7194-206-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
—
Název nakladatele
Dopravní fakulta Jana Pernera Univerzity Pardubice
Místo vydání
Pardubice
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—