The importance of internal marketing communication to build a stable business
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25520%2F09%3A00009370" target="_blank" >RIV/00216275:25520/09:00009370 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The importance of internal marketing communication to build a stable business
Popis výsledku v původním jazyce
Marketing is a philosophy which must be contained in the base business and that leads the company changed to market opportunities for their own prosperity in terms of satisfaction - the benefit of all stakeholders, including key partners - employees. Most companies in the segment of small and medium-sized with the concept of internal marketing are not working at all. Management is primarily concentric marketing focused on customers and possibly other external partners. Article shows the use of marketingcommunication tools in the process of building a stable business.
Název v anglickém jazyce
The importance of internal marketing communication to build a stable business
Popis výsledku anglicky
Marketing is a philosophy which must be contained in the base business and that leads the company changed to market opportunities for their own prosperity in terms of satisfaction - the benefit of all stakeholders, including key partners - employees. Most companies in the segment of small and medium-sized with the concept of internal marketing are not working at all. Management is primarily concentric marketing focused on customers and possibly other external partners. Article shows the use of marketingcommunication tools in the process of building a stable business.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Proceedings of the 9th International Conference Liberec Economic Forum 2009
ISBN
978-80-7372-523-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
—
Název nakladatele
Technická univerzita v Liberci
Místo vydání
Liberec
Místo konání akce
Liberec
Datum konání akce
16. 9. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—