Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Introduction of Neural Networks to Students

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25530%2F13%3A39896380" target="_blank" >RIV/00216275:25530/13:39896380 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Introduction of Neural Networks to Students

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper deals with the possibility of introducing artificial intelligence and especially artificial neural network methodology to students in interesting way. To be more specific, the artificial neural network is described through the design of non-player character?s (NPC) artificial intelligence in simple computer game. In the first paragraphs, the methodology of artificial neural networks is described in rather exoteric way through its comparison to biological nervous systems and neural cells. Then,the methodology is used to design a computer game NPC which can observe and learn the behavior of human player. A the end of the paper, the NPC behavior is tested and analyzed, as well as there is mentioned a feedback from students of several educationfacilities.

  • Název v anglickém jazyce

    Introduction of Neural Networks to Students

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the possibility of introducing artificial intelligence and especially artificial neural network methodology to students in interesting way. To be more specific, the artificial neural network is described through the design of non-player character?s (NPC) artificial intelligence in simple computer game. In the first paragraphs, the methodology of artificial neural networks is described in rather exoteric way through its comparison to biological nervous systems and neural cells. Then,the methodology is used to design a computer game NPC which can observe and learn the behavior of human player. A the end of the paper, the NPC behavior is tested and analyzed, as well as there is mentioned a feedback from students of several educationfacilities.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    BC - Teorie a systémy řízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    ACC Journal

  • ISSN

    1803-9782

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    19

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    6-14

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus