Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Paper-based vs. AI computer-based test results

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17310%2F19%3AA20023WB" target="_blank" >RIV/61988987:17310/19:A20023WB - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1063/1.5114044" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1063/1.5114044</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1063/1.5114044" target="_blank" >10.1063/1.5114044</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Paper-based vs. AI computer-based test results

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The concept of this paper focuses on the area of testing university students while using tools of artificial intelligence. The sample set of students were students of the third year of bachelor studies of Applied Informatics and the test was focused on testing English: grammar, vocabulary, IT English. The introductory part describes current possible ways of testing students, mainly in paper- or computer-based tests. The paper-based method is the traditional one while the computer-based one can take advantage of modern tools of artificial intelligence, such as expert systems and neural networks. The core of this paper lies in the comparison of the results that are acquired from paper-based and computer-based testing which uses artificial intelligence tools. The final part envisages the most optimal ways of testing university students.

  • Název v anglickém jazyce

    Paper-based vs. AI computer-based test results

  • Popis výsledku anglicky

    The concept of this paper focuses on the area of testing university students while using tools of artificial intelligence. The sample set of students were students of the third year of bachelor studies of Applied Informatics and the test was focused on testing English: grammar, vocabulary, IT English. The introductory part describes current possible ways of testing students, mainly in paper- or computer-based tests. The paper-based method is the traditional one while the computer-based one can take advantage of modern tools of artificial intelligence, such as expert systems and neural networks. The core of this paper lies in the comparison of the results that are acquired from paper-based and computer-based testing which uses artificial intelligence tools. The final part envisages the most optimal ways of testing university students.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    nternational Conference on Numerical Analysis and Applied Mathematics 2018

  • ISBN

    978-073541854-7

  • ISSN

    0094-243X

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    American Institute of Physics

  • Místo vydání

    Greece

  • Místo konání akce

    Sheraton Rhodes ResortRhodes

  • Datum konání akce

    1. 1. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku