Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Use of Multimedia in Computer-Based University Student Language Testing

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14640%2F11%3A00052581" target="_blank" >RIV/00216224:14640/11:00052581 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Use of Multimedia in Computer-Based University Student Language Testing

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper focuses on practical experience in the sphere of computer-based testing, in particular: 1) Devising and developing special computer-based tests by means of multimedia, and 2) Computer-based assessment of student language competence both in listening comprehension and in English speaking and presenting. The student topic-based presentations were video-recorded, edited, uploaded and assessed both by the teacher and the students in the IS.MUNI electronic system. At the same time, the author analyses the pluses and minuses of the use of multimedia elements in the English language testing at the Masaryk University Faculty of Education Language Centre.

  • Název v anglickém jazyce

    The Use of Multimedia in Computer-Based University Student Language Testing

  • Popis výsledku anglicky

    The paper focuses on practical experience in the sphere of computer-based testing, in particular: 1) Devising and developing special computer-based tests by means of multimedia, and 2) Computer-based assessment of student language competence both in listening comprehension and in English speaking and presenting. The student topic-based presentations were video-recorded, edited, uploaded and assessed both by the teacher and the students in the IS.MUNI electronic system. At the same time, the author analyses the pluses and minuses of the use of multimedia elements in the English language testing at the Masaryk University Faculty of Education Language Centre.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AI - Jazykověda

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    INFORMAČNÍ A KOMUNIKAČNÍ TECHNOLOGIE VE VÝUCE CIZÍCH JAZYKŮ

  • ISBN

    978-80-87238-07-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

    138-140

  • Název nakladatele

    Univerzita Karlova v Praze, Ústav jazykové a odborné přípravy

  • Místo vydání

    Poděbrady

  • Místo konání akce

    Poděbrady

  • Datum konání akce

    21. 6. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku