Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Dynamické vlastnosti kolejového roštu s Y pražci

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26110%2F11%3APU93148" target="_blank" >RIV/00216305:26110/11:PU93148 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Dynamické vlastnosti kolejového roštu s Y pražci

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek je věnován analýze chování kolejového roštu s Y pražci pod dynamickým zatížením od vlakových souprav na regionálních tratích v České republice. Základním cílem měření pražců Y v koleji bylo ověření přenosu svislého, podélného a příčného zatížení do kolejového lože a s tím souvisejících posunů kolejového roštu. Současně byla realizována analýza přenosu vibrací do kolejového roštu a do kolejového lože. Celkové chování kolejového roštu s Y pražci bylo srovnáno s klasickou konstrukcí kolejnic upevněných k příčným betonovým pražcům. Realizovaná měření poskytla podklady pro matematické modelování. Závěr obsahuje zhodnocení a doporučení pro praxi.

  • Název v anglickém jazyce

    The dynamic behaviour of the track length provided with Y sleepers

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the analysis of the behaviour of the track length provided with Y-type sleepers under the dynamic load by sets of carriages on czech railway lines. The fundamental aim of the measurement of Y-type sleepers in the rail was the verification of the transfer of vertical and transverse loads to the top ballast and the interconnected shifts of the track length. Simultaneously, the analysis of the transfer of vibrations to the track length and to the railway bed was made. The global behaviour of track skeleton with application Y-type sleeper was compared with standard construction transverse concrete sleepers. The paper also includes the description and application of the methods of measuring and the selection of a suitable mathematical apparatus for the evaluation of the measured parameters. The methods both in the time, and especially in the frequency regions were utilized. The measuring carried out offered data for mathematical modelling. The conclusion comprises the e

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    JN - Stavebnictví

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Silnice a železnice

  • ISSN

    1801-822X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    6

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    33-40

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus